lørdag den 8. marts 2014

Dresslink.com ♥


Jeg har lige - sammen med en veninde - bestilt 10 ting fra en hjemmeside, der hedder dresslink.com. På billedet kan I se 5 af tingene. Tasken købte jeg, fordi jeg manglede sådan én til, når jeg skal til Berlin i påsken.
Jeg har kunnet tænkte mig sådan nogle støvler i lang tid, så dem skulle jeg også have. Jeg har også haft kigget på pelsester i lang tid.
Når jeg har modtaget tingene, vil jeg lave et review af hjemmesiden og et haul(Både her på bloggen og på min youtube kanal).

I just - with a girlfriend - ordered 10 things from a website called dresslink.com. On the picture you can see 5 of the items. I ordered the bag because I needed one for when I'm going to Berlin in april.
I've been wanting a pair of those kind of boots in a really long time, so I had to get them now. I have also been looking at fur-vests in a long time.
When I receive the things I'll make a review of the website and a haul(On the blog and on my youtube channel)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar