lørdag den 22. marts 2014

Dresslink.com haul! ♥

Jeg har fået handlet lidt på nettet, hihi. Den her gang blev det på dresslink.com. Det er en hjemmeside med MEGA billigt tøj, tasker, smykker, sko mm. De sender ikke indenfor EU, så der kan desværre komme told på - men jeg var heldig ;) Fragten er også ret dyr - jo mere du køber, jo dyrere. Jeg bestilte sammen med en veninde, så det blev lidt billigere, fordi vi delte fragten. 80 kroner hver. Det tog 10 dage, så var pakken hos mig. Kvaliteten af tingene er helt fin i forhold til priserne.
Jeg er super glad for tingene, derfor bestiller jeg derfra endnu en gang, sammen med 2 andre veninder i næste uge! Jeg købte også et par bukser, men de var alt for små. HUSK, at bestille en størrelse større end det du bruger normalt, da det er til asiatiske piger, og de er ret små.
Her er billeder af de fantastiske ting:

I've been doing some online-shopping, hihi. This time I got some stuff from dresslink.com. It's a website with VERY cheap clothes, bags, jewelry, shoes and more. They ship from outside EU so there may come duty on it - but I was lucky ;) The shipping was a little expensive - the more you buy, the more you have to pay for shipping. I ordered with a friend so we shared the shipping. 80 kroner each. It took 10 days and then I got the package. The quality is pretty good compared to the prices.
I'm so happy about my items - therefor I'm going to purchase from there again with 2 other friends next week! I also ordered a pair of trousers, but they were way to small. REMEMBER to order a size smaller than you usually use, because it's for Asian girls and they are pretty small.
Here are the pictures of the amazing items:







Ingen kommentarer:

Send en kommentar