onsdag den 19. februar 2014

Turtleneck ♥

Jeg synes turtleneck trøjer, som det hedder, er mega fede, men på mig ved jeg så ikke helt, hvad jeg synes. Jeg har bestilt den med mønstret, som I kan se på billedet. Den er fra Asos. Jeg synes den er vildt fed, men tror lige, jeg skal vænne mig, til at se mig selv med den på. 
Min veninde holder fødselsdags fest den 28. februar, så jeg overvejer lidt, om jeg skal tage den på der. Til den vil jeg nok have højtaljede bukser på og en stor halskæde.

I think turtleneck shirts are awesome, but on me I don't really know what I think. I have ordered the one with the pattern from the picture. It's from Asos. I like it a lot, but I think I have to get used seeing my self wearing it.
One of my friends is trowing a birthday party 28th February. I'm considering if I should wear it and then with high waisted pants and a big necklace.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar