søndag den 23. februar 2014

New video ♡

Hej pigeeer! Jeg har lige uploadet en ny video - Ebay haul(MAC lipsticks). I må meget gerne tjekke den ud! Jeg bestilte 12 fake MAC læbestifter fra Ebay, som jeg viser jer.
Kvaliteten er faktisk overraskende god. Den er ikke super god, men god nok. Som jeg siger i videoen, er de meget mere pigmenterede, hvis man kører over flere gange.
Og jeg kan desværre ikke finde et link..

Hey giiirls! I just uploaded a new video - Ebay haul(MAC lipsticks). You are very welcome to check it out! I'm gonna show you the 12 fake MAC lipstick I ordered.
The quality is actually
surprisingly good. It's not super good, but good enough.
Like I say in the video, they are more pigmented if you kind of rub it on.
And I can't find the link, sorry..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar